2015. február 6., péntek

Porter #7

A Porter magazin 1 éves fordulóját ünnepli, amely alkalomból még egy évfordulós taxit is útjára indítottak Londonban. A hetedik, tavaszi szám megint csodás fotósorozatokat tartalmaz, bár engem már a címlap is annyira lenyűgözött, hogy már akkor eldöntöttem, hogy megveszem! ^^ Újra a legszebb képeket gyűjtöttem össze, bár így is majdnem mindet kiválasztottam.
------------------------------------------------------------------------
Porter magazine celebrates its 1st anniversary, so they also got a cab in London. The seventh, spring issue is just as amazing as the previous ones, although they totally got me already with the coverphoto, so I'll buy it for sure! ^^ I collected the prettiest pictures again, although I only left out just a few.


Toni Garrn by Norman Jean Roy

 Maryna Linchuk by Chris Colls

Natalia Vodianova by Ryan McGinley

Dree Hemmingway & Miles McMillan by Sebastian Faena
Nemrég láttam a filmet, úgyhogy nekem nagyon aktuális!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I just saw the movie, so this is really actual for me!

 Clémence Poésy by Ezra Petronio

Ondria Hardin by Drew Jarrett

Anais Mali by David Bellemere

Anna Selezneva by Chris Colls

Hilary Swank by Driu & Thiago

Porter Instagram, Glossy Newsstand

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése