2013. december 22., vasárnap

The 22nd day of Christmas

Az utolsó napokban, ha végre már megvannak az ajándékok, az egyik legfontosabb kérdés marad az ajándékok becsomagolása. Szerintem fontos, hogy e mellett se rohanjunk el és tudjuk le, mert amilyen jó adni, annyival jobb szépen csomagolt ajándékot adni! Én különösen szeretek csomagolni, kitalálni, hogy mi mivel passzolna össze, kártyákat és masnikat készíteni stb.
Ezekről is rengeteg ötletet találni a neten. Manapság kezd elterjedni a környezetvédelmi ötlet, hogy "használt" újságokkal csomagolják be az ajándékokat. Nekem tetszik, főleg ha találunk egy, az ajándékozotthoz passzoló címet, képet, képregényt stb. Persze könnyebben lehetnénk hasonlóan stílusosak, ha a The New York Times járna házhoz, de mindenből ki lehet hozni a legjobbat!
Egy másik módszer, (amilyen csomagolásba már én is kaptam ajándékot), ha egy kötött pulóvert lefénymásoltok. Mintának tökéletes, olcsó, könnyen díszíthető.
Van még rengeteg díszítési módszer, masnik, szalagok, kártyák, címkék és minden egyéb. Néhány kreatív csomagolási technikáról tettem be még pár képet. A legkönnyebben az egyszerű, barna csomagolópapír variálható, bár én sok helyen nem láttam ilyet...
Mi éppen ma csomagoltunk, én idén az Amerikában is elterjedt kártyaforma variációit próbálgattam, több-kevesebb sikerrel. Néhány hasonló mintát találhattok az urban:eve blogján, melyeket ki lehet nyomtatni, ezzel lényegesen megkönnyítve a feliratkészítés problémáját.
A spare & a pair blogján pedig képekben (és angol szöveggel) levezetve láthatjátok, hogy hogyan lehet ilyen csodálatos feliratot készíteni.
Kellemes csomagolást és elég türelmet hozzá! :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
In the last days, when we bought all of the gifts, one of the most question is the wrapping of them. I think it is still important, we shouldn't hurry it off, because giving is a wonderful thing and giving a beautifully wrapped present is just even better to do! I love wrapping and figuring out what matches what and making the cards, bows and stuff like these.
You can find also tons of ideas of the different kind of decorations. Nowadays wrapping into used papers and magazines is really trendy and also a great eco-friendly idea. I like it, even if we can find, to the becomer perfectly fitting articles, titles, photos or comics. For me, it would be easier, if we would get The New York Times, but never give up!
Another version (which kind of gift I already got), if you copy a knitted sweater. It is perfect as a pattern, cheap and easily can be decorated.
There are also a lot of kinds of bands, cards, labels and everything else. I posted some pictures under of  some very creative decorations. The simple, brown wrapping paper could be the easiest decorated.
We just finished wrapping today and this year I tried the different types od the cardforms, which are very popular in America. With more or less success.
On the blog of A spare & a pair you can see, how to make those wonderful hand lettered titles.
Have a nice time wrapping and I wish you'll have enough patient! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése