2013. április 15., hétfő

H&M '13 Summer - Beyonce

Megjelentek az oly nagyon várt H&M nyári kampányfotók Beyonceval! Először megijedtem, hogy csak ennyi lesz, de több képet is találtam még, újakat, csak rosszabb minőségben (csatolom alul). Ugyanis nem csak fürdőruhákat vártam, s a gyönyörű első fotóhoz képest kicsit csalódtam. Beyonce csodaszép, de ha már a Bahamákon fotóztak, akkor a többi képhez miért nyomtak be egy ronda-kék hátteret? Mennyivel szebb a víz, a pálmafák és a homok. Egyébként leginkább a sárga fürdőruha és a második kép tetszik. A képeket Inez & Vinoodh készítette.
U.i.: Azt is olvastam, hogy május 2.-án jelenik meg a kampány. Kíváncsi vagyok, mi igaz ezekből.
----------------------------------------------------------------
The H&M summer campaignphotos with Beyonce were finally released! First I was shied, because I though, that there will be no more, but I found other ones, new ones, in worse quality (I enclose them under). Because, I expected more than bikinis, and after the first beautiful photo, I'm a little bit disappointed. Beyonce is stunning, but if they're already at the Bahamas, why they put an ugly-blue background into the other pictures? The water, the palms and the sand are so much better! Otherwise I like the yellow bikini and the second photo the most. Taken by Inez & Vinoodh.
P.s.: I also read, that the campaign will be released on 2nd May. I'm curious, what's true about these.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése