2012. június 15., péntek

Sugar Shop

Szerintem a magyarok nagy része hallott már az üzletről, de ha Budapesten jártok, nem szabad kihagyni ezt a helyet sem, a sok látnivaló mellett. A szobatársam még nem volt itt, szóval szünetet tartva a vásárolgatós napunkon, elvittem ide. :)
Mindig valamilyen témában készülnek a sütik, most New York hangulatúak voltak, tavaly mikor a húgommal, Aly-vel voltam itt, Tokyo stílus volt. Csináltam pár képet, bár nem lettek tökéletes minőségűek (nekem nincs iPhoneom meg ilyen csodáim), de remélem látjátok milyen tök jó ez a hely. A barátnőmnek nagyon tetszett, szóval talán nektek is fog.
Itt találtok térképet, hogy eljussatok a boltokba: első térkép, második térkép
 --------------------------------------------------------
I bet most of the Hungarians have already heard about this shop, but if you visit once Budapest, you shouldn't miss this shop beside the many sightseeings. My roomate has never been here so I brought her there, to have a break on our busy shopping day. :)
The cakes are always made in accordance to a special topic, now it was New York, last year when I was here with my sister, Aly, it was Tokyo. I took some pictures, they aren't the perfect quality (I haven't got an iPhone or something special), but hope you can see how a nice place this is. My friend liked it very much so probably you would as well.
Here is a map to find the shops: first shop, second shop

 Ez volt a barátnőm sütije.
This was my friends cake.
Ez volt az én sütim. Nagyon-nagyon finom volt!
This was my cake. It was soooo delicious!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése