2012. június 10., vasárnap

The little black jacket - part 2

Remélem emlékeztek még az első bejegyzésemre a kis fekete kabátkáról. Úgy döntöttem folytatom a  témát. A The Coveteur nevű honlap készített pár képett a The little black jacket apropóján pár new yorki, divatos és híres hölgy otthonában az ő kabátkáikról. Ezek a hölgyek elég szerencsések, hiszen nem egy, hanem több darabjuk is van ebből a Chanel csodából. Szerintem nem én vagyok az egyetlen aki egy darabnak is nagyon örülne.
 ------------------------------------------------------
Hope you remember my first post about the little black jacket. I decided to continue it with one more post about this famous item. The website, named The Coveteur, took some pictures about NY's famous, stylish women's Chanel jackets in their homes,due to The little black jacket book. These women are so lucky, that they have not one, but more Chanel jackets. I think I'm not the only one who would be really happy with only one as well.




 Forrás: innen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése