2012. március 8., csütörtök

Marni at H&M and Glamour shopping party

Én a partin
Me on the party
Ahogy ígértem itt van a Marni at H&M és Glamour shopping partiról készített beszámolóm. Este hétkor kezdődött a parti. Elég hosszú volt a sor a bejáratnál, de minden jól volt megszervezve, mert gyorsan bejutottunk. Vörös szőnyegen mentünk be. ;) A helyszínen kaptam meg a meghívómat. Egy egyszerű, de elegáns zöld borítékban volt. Ezután pedig megkezdtük a  shoppingolást!!! Mindenki a Marni kollekció körül nyüzsgött, így elég nehéz volt egyáltalán megnézni is. Tetszettek a ruhák mintái, de furcsa volt, hogy nem pamutból készültek, így szerintem nyáron nem lehetnek olyan kényelmesek. A táskák tetszettek, de nem vettem semmit a kollekcióból.
Egy barátommal mentem a partira. Ő vett egy fekete blézert (egy klasszikus darabot), én pedig végül egy sportos, tavaszi cipő mellett döntöttem. Nagyon kényelmes. Eredetileg egy kék balettcipőt akartam venni, de mire odaértem már nem volt a méretemben.
Körbe sétálgattunk a  boltban, megnéztük az összes ruhát és kiegészítőt, és láttunk egy csomó magyar celebet. 9 körül jöttünk el, és a kijáratnál kaptunk ajándékot. Egy Marni at H&M kendőt!!! Annyira meg voltam lepődve!
Nagyon jól éreztem magam a partin! Szóval köszönöm még egyszer a magyar Glamournak a lehetőséget!
Ti vettetek valamit a kollekcióból?
--------------------------------------------------------------
As I promised here is my report about the Marni at H&M and Glamour shopping party. It started at 7 p.m. The queue at the entrance was really long, but it was well organized so we get in soon. We went in on a red carpet! ;) I got there my invitation. It was in a really simple, but elegant, green envelope. Then we start the shopping!!! Everybody was around the Marni collection so it was hard to just have a look at it. I loved the patterns of the clothes, but it was strange for me that they weren't made of cotton. So it can't be really comforortable in the summer. I liked the bags, but I haven't but anything from the collection.
I went to tha event with one of my friends. She bought a black blazer (a classic item) and I decided to buy a sporty shoe for the spring. It's really comfortable. Originally I wanted to buy blue ballerina shoes, but the time I got there there were non in my size.
We just hang around, watch all the clothes and accessories, and saw a lot of Hungarian celebrities.
We left the store at about 9 p.m. and at the exit we got a present. It was a Marni at H&M kerchief!!!
I was so much surprised!
I really enjoyed myself on the party! So thank you again for the Hungarian Glamour for the opportunity!
Have you bought something from the collection?

 A vörös szőnyeges bejárat
Red carpet entrance

Még kintről
Yet from the outside


Mindenki a Marni kollekciónál
Everbody at the Marni collections

Kép a mozgólépcsőről
Picture from the escalator














A kendő, a meghívó a borítékban és egy táska, jobbra pedig a cipő amit vettem
The handkerchief, the invitation in the envelope and a bag, on tha right the shoe which I've bought

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése